IELTS_Writing

writing practice(12)_영어 글쓰기 보완하기.

언올차 2023. 6. 6. 08:01

Writing practice 영어로 글쓰기 연습하기입니다. 해당 내용을 작성하면서, 반드시 글의 흐름이 시간순서에 맞게 작성되도록 노력하고 있습니다

After the class, I met my friend and her friend, and we went to a pub which was near our school. It has been a great time for us, but one of them lost his bag in the pub. Everyone didn't notice it that was stilled from someone. Friends and I tried to look for the bag. But we couldn't find it. I recommended him to call the police office which is number 111 in the UK. But they didn't think about it. Because it was not helping him to find his bag. Therefore, He who lost the bag called his country office and wanted to ask how to make a passport as an embarrassing part. But it was 7.00 PM. Germary office didn't connect from him. He was going to go to his country. but He should cancel this plan. I could only say to him that was too bad and I was so sorry to hear that. That was all. I looked at this situation I paried that I keep my bag more strongly.

수업이 끝나고 친구와 친구를 만나서 학교 근처에 있는 술집에 갔다. 우리에게 좋은 시간이었지만, 그들 중 한 명이 술집에서 가방을 잃어버렸어. 모든 사람들은 그것이 누군가로부터 정지된 것이라는 것을 알아차리지 못했다. 친구들과 나는 그 가방을 찾으려고 노력했다. 하지만 찾을 수 없었어요. 나는 그에게 영국 111번 경찰서에 전화하라고 권했다. 하지만 그들은 그것에 대해 생각하지 않았다. 왜냐하면 그것은 그가 가방을 찾는 데 도움이 되지 않았기 때문이다. 그래서 가방을 잃어버린 그는 당황스러운 부분으로 자신의 나라 사무실에 전화를 걸어 여권을 만드는 방법을 묻고 싶었다. 그런데 7시였어요. 독일 사무실은 그와 연결되지 않았다. 그는 그의 나라에 가려고 했다. 그러나 그는 이 계획을 취소해야 한다. 나는 그에게 그것이 너무 나쁘다고 말할 수밖에 없었고 그 말을 듣고 너무 슬펐다. 그게 다였다. 나는 내 가방을 더 강하게 보관하는 이 상황을 보았다.

 

Neverless I have had an exam of math on 31st May, I decided on rast time in outside. since It was great weather with sunny. and at arriving the J.S park, It was brilliant to get peole rest and have free time. And I thought about differ beween Korea and Britain. There is no one lyied in the park Korea. So it was not common situation for me. However, I looked at them that were confortable and enjoing their life. I thought of I wanted to lay there, and I had done it. It was great why didn't it have in Korea. And It was spending time there, I started off my place to walk to bus stop...?

During walking there, I heard the Korean sound, but It was annoying for me. She made a noisy loudly. I could guess her Korean. It was fighting her and hers husband so that I felt bad feeling like uncomfortable. I don't know how can I say. Anyway, everyone looked at her, and also they were not good. Finially, I arrived a bus stop, but a bus didn't arrive there. So I went to the market. I wondered about what I bought some items like chocolet, snack, and so on. I choosed a chocolet and iced-cream and paied those. Before when I went to outside, It made happened alram there and exained someone. who was a black woman. She didn't have any bog and she looked It was unfair. but when I went to outside, I wtched the sneck on hers wear. It was awasome and real. today I was confused all of things.

5월 31일에 수학 시험이 있었지만, 마지막 시간은 밖에서 하기로 했다. 날씨가 화창해서 J.S 공원에 도착해서 사람들이 휴식을 취하고 자유시간을 가질 수 있어서 좋았다. 그리고 나는 한국과 영국의 차이점에 대해 생각했다. 한국 공원에는 거짓말을 하는 사람이 없다. 그래서 그것은 나에게 흔한 상황이 아니었다. 하지만, 나는 그들의 삶을 편안하고 즐기는 그들을 바라보았다. 저는 거기 누워있고 싶다는 생각을 했고, 그렇게 했습니다. 한국에는 왜 없었는지 정말 좋았어요. 그리고 그곳에서 시간을 보내고 있었고, 나는 버스 정류장까지 걸어가기 위해 집을 나섰다...?
그곳을 걷는 동안, 나는 한국어 소리를 들었지만, 그것은 나를 짜증나게 했다. 그녀는 큰소리로 떠들었다. 나는 그녀의 한국어를 추측할 수 있었다. 그것은 그녀와 그녀의 남편과 싸우고 있어서 나는 불편함을 느꼈다. 뭐라고 말해야 할지 모르겠어요. 어쨌든, 모두가 그녀를 쳐다보았고, 또한 그들은 좋지 않았다. 드디어 버스 정류장에 도착했는데 버스가 도착하지 않았다. 그래서 나는 시장에 갔다. 나는 내가 초콜릿, 과자 등과 같은 물건들을 무엇을 샀는지 궁금했다. 나는 초콜릿과 아이스크림을 고르고 그것들을 지불했다. 내가 밖에 나갔을 때, 그곳에서 경보가 울렸고 누군가를 설명했다. 그는 흑인 여성이었다. 그녀는 어떤 늪도 가지고 있지 않았고 불공평해 보였다. 하지만 밖에 나갔을 때, 나는 그녀의 옷에 있는 스낵을 물어보았다. 정말 대단하고 진짜였어. 오늘 나는 모든 것이 혼란스러웠어.

반응형